Praktijkgericht onderzoek voor Tussen de Linies (verplicht venijnig vraagstuk)

Hierbij mijn verplichte onderzoek binnen het journalistieke werkveld. Het betuigt mijns inziens van een ondernemende houding dat ik voor dit onderzoek een werkgever heb gevonden die aansluit op mijn profilering en waarvoor ik een nuttig onderzoek heb kunnen uitvoeren. Hieronder is een link naar (een pdf van het) volledige onderzoek te vinden. Daarnaast link ik jullie via deze weg door naar mijn voortgang (gedurende de onderzoeksperiode) en mijn reflectieverslag over dit onderzoek.

De LINK naar het volledige onderzoek voor Tussen de Linies.

Voortgang gedurende het onderzoek

Reflectieverslag

Dit onderzoek is gedaan voor Tussen de Linies. Dat maakt dat de doelgroep van dit onderzoek simpel te omschrijven is: (potentiële) redactieleden van Tussen de Linies. Daarnaast zouden ook andere opkomende platformen in de journalistieke markt baat kunnen hebben bij de resultaten van dit onderzoek.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *